Obchodní podmínky

Podmínky určují podmínky nákupu na webových stránkách www.gotoglow.cz provozovaných společností Marjan Milovanović s.p.

Před provedením nákupu prostřednictvím webových stránek www.gotoglow.cz si přečtěte:

– tyto obchodní podmínky,
– nákupní asistence
– doručení
– naše zásady ochrany osobních údajů, které se týkají ochrany vaší soukromí a bezpečnosti osobních údajů.

Používáním webových stránek uživatel přijímá a souhlasí se všemi ustanoveními těchto obchodních podmínek, které zahrnují všechny odkazy jako nedílné části, a potvrzuje, že byl informován o zásadách ochrany osobních údajů.

Základní charakteristiky zboží, ceny včetně všech daní a dalších poplatků, stejně jako informace o platebních a dodacích metodách, platí v okamžiku potvrzení konečné objednávky. Informace o dodacích lhůtách platí v okamžiku konečného potvrzení.

Cena produktu, hodnota DPH a náklady na dopravu jsou viditelné před dokončením objednávky. Všechny podrobnosti vaší online objednávky vám budou také zaslány e-mailem, který jste uvedli ve formuláři objednávky při zadávání vašich údajů, ihned po umístění objednávky. Pokud jej neobdržíte, mohli jste zadat špatnou e-mailovou adresu. V takovém případě nás kontaktujte:

napište na e-mailovou adresu: info@gotoglow.cz

1. Konečné potvrzení objednávky

Objednávka je definitivně potvrzena, když uživatel obdrží e-mail na uvedenou e-mailovou adresu zadanou během objednávky po odeslání online objednávky, s podrobnostmi své objednávky a oznámením, že objednávka byla přijata a potvrzena.

Pokud kupující změní názor a chce objednávku zrušit nebo upravit, může tak učinit do 24 hodin od umístění objednávky zasláním zprávy na stránku Facebook, e-mailem: info@gotoglow.cz nebo telefonicky na 031 22 55 84.

2. Přístupnost informací (shrnutí legislativy)

Poskytovatel se zavazuje vždy poskytnout kupujícímu následující informace:

– identitu společnosti (název a sídlo společnosti, registrační číslo)
– kontaktní údaje umožňující rychlou a efektivní komunikaci s uživatelem (e-mail, adresa)
– základní charakteristiky zboží nebo služeb (včetně servisu po prodeji a záruk)
– dostupnost produktu (každý produkt nebo služba nabízená na webové stránce by měla být dostupná v rozumné době)
– podmínky dodání produktu nebo provedení služby (způsob, místo a čas dodání)
– všechny ceny musí být jasně a jednoznačně uvedeny a musí být jasně uvedeno, zda zahrnují daně a náklady na dopravu)
– platební a dodací metoda
– platnost nabídky
– lhůta na odstoupení a podmínky odstoupení; také, zda a kolik to stojí kupujícího vrátit produkt,
– vysvětlení postupu stížností, včetně všech kontaktních údajů osoby nebo oddělení zákaznického servisu.

3. Identita společnosti a kontaktní údaje

Marjan Milovanović s.p.
Beblerjev trg 14
1000 Ljubljana
Daňové číslo: SI64773051
Registrační číslo společnosti: 8682330000
IBAN: SI56 6100 0002 4321 933
BANK BIC: HDELSI22
Kontakt: 031 22 55 84 (10h – 18h)
Kontaktní e-mail: info@gotoglow.cz

4. Proces nákupu

I. Výběr produktu

Na webové stránce GoToGlowparfumi.si nebo (na webové stránce Facebook) zákazník prohlíží nabídku. Zákazník poté vybere produkt a přidá ho do košíku.

Alternativně na webové stránce GoToGlowparfumi.si zákazník vybere produkt, přidá ho do košíku a dokončí objednávku na pokladně.

II. Údaje na faktuře

Na pokladně zákazník poskytne požadované kontaktní údaje označené červenou hvězdou (jméno, příjmení, e-mailová adresa, adresa, město, PSČ a telefonní číslo), nezbytné pro potvrzení a dokončení objednávky a dodání produktu. Musí být zadáno alespoň jedno platné telefonní číslo.

III. Metoda doručení

Expresní doručení – Pošta Slovenije nebo GLS

IV. Metoda platby

Můžete si vybrat z následujících platebních metod:

– hotově nebo platebními kartami při doručení, prostřednictvím doručovacích služeb Pošta Slovenije nebo GLS.
– prostřednictvím proforma faktury (objednávka UPN) na účet společnosti
– nebo platebními kartami na pokladně při umisťování objednávky.

V. Přehled objednávky

Obdržíte náhled objednaných produktů a vaše zadané údaje na uvedený e-mailový kontakt.

VI. Dokončení objednávky

Po umístění objednávky zákazník obdrží potvrzovací e-mail na uvedenou e-mailovou adresu zadanou během objednávky, s podrobnostmi své objednávky a oznámením, že objednávka byla přijata a potvrzena.

VII. Zrušení objednávky před doručením

Pokud zákazník chce po umístění objednávky provést jakékoliv změny nebo ji zrušit, může tak učinit e-mailem na info@gotoglow.cz nebo přihlášením se na webovou stránku gotoglow.cz a provedením potřebných úprav.

5. Ceny

Všechny ceny uvedené na webových stránkách zahrnují DPH. Ceny jsou konečné a zahrnují všechny ostatní příspěvky a daně (pokud nějaké jsou). Ceny platí v době umístění objednávky a nemají předem stanovenou platnost.

Smlouva o prodeji mezi poskytovatelem a zákazníkem je uzavřena potvrzením objednávky poskytovatelem. Od tohoto okamžiku jsou všechny ceny a další podmínky pevné a platí jak pro poskytovatele, tak pro zákazníka.

Pokud zákazník splňuje podmínky pro bezplatné doručení, platí to pouze pro platbu zákazníka, kde nejsou účtovány náklady na dopravu. Ve všech ostatních případech jsou účtovány náklady na dopravu nebo přidány k nákupní ceně.

Platba je v hotovosti při doručení nebo bankovním převodem na účet společnosti.

Poskytovatel vystaví zákazníkovi fakturu v trvalém médiu s podrobnými náklady a pokyny, jak zrušit nákup a vrátit produkty v případě potřeby a možnosti.

Smlouva o prodeji (objednávka) je uložena v elektronické podobě na serveru poskytovatele a je zaslána na e-mailovou adresu zákazníka, s výjimkou objednávek provedených telefonicky. V tomto případě poskytovatel pouze ukládá údaje zákazníka do databáze zákazníků společnosti v rámci účetního programu.

Popisy produktů mohou obsahovat chyby. Poskytovatel si vyhrazuje právo změnit ceny produktů bez předchozího upozornění.

6. Elektronická faktura

Výhody elektronické faktury jsou mnohostranné – také pro naše životní prostředí:

– snížení spotřeby papíru,
– snížení spotřeby inkoustu a
– doprava.

V souladu s směrnicí 2010/45/EU a novelizovaným článkem 84 zákona o dani z přidané hodnoty – ZDDV-1 (Úřední věstník Republiky Slovinsko, č. 13/11-UPB3, 18/11, 78/11, 38/12 a 83/12) bylo od 01.01.2013 zavedeno rovnocenné zacházení s papírovými a elektronickými fakturami.

Umístěním objednávky v našem internetovém obchodě zákazník souhlasí s tím, že všechny proforma faktury a faktury jsou poskytovány v elektronické podobě.

Zákazník, který si přeje obdržet papírovou fakturu, nás může později informovat na e-mailové adrese info@gotoglow.cz. Za každou fakturu zaslanou poštou jsou účtovány administrativní náklady ve výši 5,00 EUR.

7. Multimédia